вторник, 24 мая 2016 г.

Використання ППЗ з навчального предмету на уроці та для самостійної роботи учнів


Під час виконання першого завдання модуля "Електронні засоби освітнього призначення" я розглянула ППЗ "Математика. 6 клас" (розробник - ПП “Контур плюс”).
Cитуація фронтальної роботи "вчитель+учні+ППЗ" з використаням цього ППЗ розглянута на прикладі уроку засвоєння нових знань на тему «Дільники натурального числа» (урок 1). ППЗ пропонується використовувати для демонстрації потрібної інформації на проекційний екран або мультимедійну дошку під час фронтальної роботи з класом. Результати виконання запропонованих завдань учні фіксують в зошит у вигляді опорного конспекту.

Ситуація індивідуальної роботи "учень (учні)+ППЗ" з використаням цього ППЗ розглянута на прикладі уроку засвоєння нових знань на тему «Задачі на пропорційний поділ» (урок 54). Учням пропонується самостійна робота з ППЗ, під час якої вони знайомляться з навчальним матеріалом та складають опорний конспект до розв'язку трьох задач. Для закріплення нового матеріалу розв’язуються задачі на пряму та обернену пропорційність із підручника без використання ППЗ (один учень біля дошки, інші працюють в зошиті).
 
Серед головних недоліків програми я виділила такий, як відсутність можливості для вчителя самому конструювати уроки. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий